tisdag 20 augusti 2013

What´s up?

klipp från hemsidan www.mmphotoart.com

Eftersom jag inte bloggat på evigheter så ska jag försöka komma i kapp med lite uppdateringar :-)
Ni som hänger med mig på Facebook, instagram och sedan tidigare har ju säkert redan sett detta, men för er andra och kanske nya läsare ska jag försöka uppdatera lite :-)
Den 14 januari i år (2013) packade jag mitt pick och pack samt vovve och flyttade till Paris från Stockholm (om resan kan ni läsa här>>) efter att ha sålt mitt förra företag Par Courrier som jag startade 2007 och drev i 5 år. Mitt tidigare företag existerar fortfarande fast i ny ägo men endast som webbutik idag.

I dag jobbar jag heltid som fotograf med olika freelance uppdrag kombinerat med universitetstudier på Sorbonne i Paris. Samt att man kan beställa prints av mina bilder om man vill pryda sina väggar hemma med Parismotiv :-)

Några av mina kunder och återförsäljare kan ni se nedan.
Och utvalda bilder/tavlor finns bla för butiker att köpa in från PB HOME i Sverige.Eller kontakta mig direkt.
bild från PB HOMES monter på Formexmässan i Stockholm förra veckan.
Nedan några andra av mina kunder..


Jag fotar även för tidningar ibland, som exempelvis nedan som är ett klipp från resemagasinet Escape från i våras som hade ett Parisreportage. Foto: jag



FACEBOOK
Att dela med sig av Parisbilder är ett stort nöje för mig eftersom staden ligger mig så varmt om hjärtat. Därför är det förstås extra roligt när man får uppskattning för sitt arbete genom underbara hälsningar från olika delar i världen! :-) och idag har min facebooksida närmare 1200 vänner/likes från alla håll och kanter, superkul! Så gå gärna in och lika du med om du vill :-)


Instagram:

Man kan också följa mig på Instagram där lägger jag upp dagliga bilder från Paris tagna med mobiltelefonen eftersom jag inte släpar med mig min stora och tunga kamera varje dag.

Jag fotar ju inte bara Paris förstås... Mer om det kan ni läsa om på den uppdaterade hemsidan:
en av mina uppdragsgivare!

och givetvis kan man anlita mig som porträtt, bröllops eller familjefotograf i Paris. Kontakta mig för mer information och priser.

I dag lever och bor jag i Montmartre i Paris och planerar att stanna här.. :-)
Mer om Montmartre lovar jag att återkomma om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar