måndag 19 mars 2012

TV-debut..

  uppdaterat info:
Mars 2012 inredde jag TV4 studion hos Efter 10, och under 2 veckors tid såg studion ut så här med inredning från min fd butik Par Courrier och lite blandad privat rekvisita samt mina fotografier på väggarna.

Ja då har man gjort TV debut! Det var så läskigt som jag trodde, men det gick ok hoppas jag :-) Ni kan se klippet på TV Play. Och så passade jag på att fota studion såklart, så här har ni bilder!



















  Min enorma Parisförstoring är en tygvepa i 240x160cm och tryckt på en typ av textil. Detta gör att den kan återanvändas och byta plats hur man vill :-) Vilket var nödvändigt eftersom jag inte kunde tapetsera på studioväggarna. Förstoringen och trycket är gjort på 
(fotografi: Magdalena)








Alla varor hittar ni som vanligt i webbutiken, vid frågor hör av dig på mailen :-)
Vill du se avsnittet, klicka in här>>

14 kommentarer:

  1. Jag satt och tittade idag och njöt av allt fint! Du är värd massor av lovord över en underbart fin stil! Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket proffsigt utförande och en verkligt lyckad intervju. Nu kommer Du överösas av nya glada kunder - var så säker. Stiligt - Grattis!
    Från en kollega
    //Christopher

    SvaraRadera
  3. Hej Magdalena såg dig i morse . Det var riktigt bra. Studion var så perfekt inredd och du var så bra. Bra reklam för din fina shop. Kram Bitte

    SvaraRadera
  4. Oj vilken lyckad intervju! Jag bara njöt av den fantastiska inredningen-Klockrent!! Hälsningar Åsa

    SvaraRadera
  5. Du lyckades behålla lugnet och stakade dig inte en endaste gång. Du DUKTIGA människa! Superfantastisk inredning, älskar särskilt skåpets inredning.

    Fick du någon reda i vad det var för tapet? Sökte på inredningssidan på FB, men den var det enda som saknades.

    SvaraRadera
  6. Hvor er du DYGTIG!

    STORT rygklap herfra :-)

    Kh Katinka

    SvaraRadera
  7. Men GUD KVINNA! Sååååå duktig du är! Har följt dej ända från starten och är så glad att det går bra för dej!
    Kram och hoppas du får fler roliga uppdrag!

    SvaraRadera
  8. Världsklass, studion har aldrig varit snyggare eller mer elegant än så här.

    SvaraRadera
  9. Hej Lisa här måste säga att jag hade valt blommor i massor i cerise o vita nejlikor för att lyfta upp inredningen ser för plain ut i tv med bara beiga skalor.

    Samt adderat med några kuddar i samma färg det ser för blackt ut i tv sorry .Samt ser det mera höst stylat ut än vår .

    Mvh
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Hej! Har följt bloggen och suktat i web-shopen lääänge nu och jag tycker du är så stilsäker!
    Såg programmet och måste säga att studion har ALDRIG utstrålat ett sådant lugn eller sett stiligare och mer inbjudande och harmonisk ut någonsin!!!
    JÄTTEFINT, verkligen. Grattis! //Hälsningar Madeleine

    SvaraRadera
  11. Jätte vacker inredning i tv studion, du såg lite nervös ut men du klarade dig galant! Jätte snyggt, stil rent, lugnt och mysigt precis så vill man ju ha det hemma!
    Kram ///Amie

    SvaraRadera
  12. Var kommer tapeten med plåtlådor från? (För jag gissar att det är en tapet?) //Sofia

    SvaraRadera
  13. Precis så tjusigt som jag hade föreställt mig att det skulle bli! Tack så mycket för bilder och länk, jag fick massor med idéer och inspiration av dom!
    Ann-Christine

    PS. Länkar till inlägget från bloggens fb-sida :)

    SvaraRadera
  14. Jag kan säga såhär - jag satt och kollade på nyhetsmorgon ENBART för att se den vackra inredningen! :D Blev helt fast när jag satt och bläddrade bland kanalerna på tv:n! :) HELT UNDERBART!

    Jag bara måste besöka din fina affär, och det snart!!

    SvaraRadera