torsdag 25 augusti 2016

Red balloons!

En familjefotografering med "The Humphrey" family från USA. Det var lite som att fota familjen i The sound of Music, för de var sååå många :-)
 Det är många som väljer att ha ballonger med på sina fotograferingar vid Eiffel, det blir ganska effektfullt och lekfullt samtidigt. Oftast hjälper jag till med den biten, jag ordnar med Helium, blåser upp ballongerna hemma efter önskad färg,och tar en taxi till plåtningen. Allt detta för en extra kostnad förstås.
  Två väldigt söta systrar :-)
Rött hjärtformat paraply kan jag ev hjälpa till med, annars går det att beställa på internet.
Tre stiliga bröder eller var det de tre Musketörerna? ;-)
 Två vansinnigt snygga 5-barnsföräldrar :-)
 Tyvärr var vädret väldigt snabbt omväxlande denna morgon, från sol till regn, och därför bildades det kondens på min kameralins. Och det är den lilla skuggan som syns på de flesta bilder. Lite synd, men inte så mycket jag kan göra åt det tyvärr.
 Så familjefotografering gör jag också i Paris :-)

Photos by Magdalena Martin
www.mmphotoart.com

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar