torsdag 25 augusti 2016

Next week..ITALY!!

 Nästa vecka smäller det, som jag har längtat :-)
Jag åker till Italien!
Dels i jobb och dels lite mini semester.
Först blir det till Verona..

I Verona kommer jag att fotografera ett större bröllop med 120 gäster på detta fantastiska ställe! Paret är Svensk/Italiensk.
Villa Mosconi Bertani
Vacker video, kika gärna.

I Verona stannar jag totalt 4 dagar, sen bär det av till Venedig i 3 dagar!

 I Venedig kommer jag att fota ett blivande brudpar som har bokat mig för deras bröllop i Spanien nästa år! Bilderna vi tar i Venedig kommer bli deras bröllopsinbjudningar! Så coolt!
Paret i fråga har jag faktiskt redan fotat en gång tidigare, deras förlovningsbilder i Paris under Nyårshelgen :-) 
Deras förlovningsbilder från den fotograferingen i Paris, kan du se här :-)

För att inte missa allt spännande och vackra Italienbilder om jag inte hinner blogga under tiden, så följ mig gärna på #Instagram här: 
Där kommer det garanterat att uppdateras dagligen med Italienbilder mellan den 
31 Augusti - 6 September.

Alla bilder i detta inlägg lånade från internet/google, fotograf okänd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar