torsdag 1 oktober 2015

Bonsoir!

Ursäktar för bildkvalitén här ;-)
Taget med mobiltelefon..

Hej i allafall, här är jag i all enkelhet på mitt kontor i Paris. Kontoret/studion ligger hemma, så jag har krypavstånd till jobbet kan man lugnt säga ;-) när jag jobbar hemma med redigering och kundkontakt och inte är ute och fotar.
Nelson (min vovve) kanske ni känner igen? :-)

Jag har förstås en massa inredningsbilder från mitt hem att visa framöver, då vi gjorde en 
T O T A L renovering av en lägenhet vi köpte vid årskiftet. Kan berätta att vi slog ut varenda vägg mer eller mindre, gjorde om planlösningen helt och bytt allt från fönster, byggt badrum och kök från scratch, till att dra all ny el, gasledningar etc etc. Så ja, den mest omfattande renovering jag gjort. Allt som allt tog det 3 månader med duktiga hantverkare och resultatet blev... väldigt fint ;-)
Lovar att visa mer bilder sen..

På bilden:
Stor svart byrå från Maison du Monde  - Paris 
Stor tavla från Cobra Art, motiv fotat av mig
Bordslampa från min gamla butik Par Courrier
Spegel - antik och köpt av en vän i Paris
Kontorstol - minns ej, men kan ta reda på det om någon undrar
Glasbord, prisvärt! från Conforama Paris
Ljudsystem Sonos

Om det är något ni undrar över när det kommer till inköp, så fråga i kommentarer.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar