måndag 20 januari 2014

Portrait photo in Paris!

Att jobba som frilansfotograf innebär ju förstås inte bara att fota vackra bilder av Paris. Jag gör ju även många andra fotojobb för exempelvis Moulin Rouge eller lite olika uppdrag som fotograf för magasin. Men så gör jag givetvis privata porträttbilder :-)


 Här är lite bilder på Cynthia (från Australien) och hennes sambo Nico (från Frankrike) Efter att de har bott i hop i Paris i 6 år bestämde de sig för att flytta tillbaka till Australien inför deras kommande bebis. Men innan de lämnade Paris inför deras nya stora äventyr så ville de ha minnen från Paris. De kontaktade mig och vi spenderade 4 timmar på olika platser i Paris.


Är du intresserad av att göra något liknande inför en kommande resa till Paris, det kan var du och din partner, förlovning, tjejgänget, eller bröllop, ja vad som helst egentligen.  Kontakta mig för mer info :-)
och givetvis går det även bra att köpa detta som ett presentkort och överraska någon som kanske åker hit på bröllopsresa eller liknande :-)

Boka mig som din personliga fotograf för en dag i Paris och få minnen för livet!
Kontakta mig för mer information, om priser, att tänka på, hur lång tid det tar osv.

 Book me as your personal photographer in Paris for one day and get memories for life.
Contact me for more information.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar