tisdag 10 september 2013

Monday in Montmartre..

Handlade lite solrosor på vägen hem idag :-)

Oj vilken späckad helg jag har haft, det har varit fullt pådrag med vänner och kollegor från Sverige inom inredning och design med anledning av den stora internationella inredningsmässan Maison Objet. Bland annat var min vän Helena Aro i Paris under helgen, hon arbetar som interiorsjournalist och stylist, ni kan läsa hennes blogg här>> och tillsammans har hon och jag några reportageprojekt på gång..

Ni som följer oss på Instagram har säkert redan sett lite av våra små äventyr under helgen ;-)
Men för er andra som inte följer oss på Insta så kommer jag snart uppdatera med mer bilder här på bloggen!

Min instagram hittar du här>>
och Helenas här>>


Btw, butiken jag står framför är känd ifrån filmen Amelie from Montmartre, butiken ligger i korsningen mellan rue des 3 freres och rue Berthe i Montmartre. Och är ni Parisfans så missa inte denna härliga film, charmig, annorlunda och väldigt bra! :-)

Ha en fortsatt bra start på veckan allesammans!
Kramar från Montmartre ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar