söndag 19 augusti 2012

söndagsmorgon i Vasastan..

 I morse fick kameran följa med när jag var ute med Nelson och handlade nybakat bröd :-)

 coola stolar

 Café Xoko som jag nämnt tidigare, och ytterligare en tavla från mig :-)

 nyanser av grönt

 Gatorna runt St Eriksplan där jag bor och särskilt då Rörstrandsgatan är fyllt av restauranger och caféer.

 Rufft & tufft, undrar om de är gamla bakplåtar de använt som griffeltavlor? Snyggt tycker jag i allafall :-)

på min gata i stan. Visst är det härliga färger på fasaderna! :-)

 Café Seg (som är en förkortning av St EriksGatan) har tapetserat väggarna i gammalt tidningspapper och visst är lampan i fönstret gjord av kaffemuggar ganska cool :-)

Japp, det var lite cafébilder från mina kvarter i Vasastan, det är inte för inte som vissa delar av Vasastan kallas för Lilla Paris av mäklare och vasastansbor ;-)
Ha en skön söndag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar