måndag 13 augusti 2012

Efterlysning..

 Under åren har jag sålt ganska många bilder, det tycker jag förstås är jättekul! och jag blir fantastiskt glad att det är så många av er som gillar mina fotografier :-) Och det är ännu roligare när jag får se hur ni har gjort, vilka ramar ni valt, i vilket rum ni valt att hänga dem i osv. Så nu efterlyser jag bilder! Om du har köpt fotografier av mig och ramat in, det kan vara Parismotiv eller Chapmanbilder, så får du väldigt gärna maila mig en bild, så kan jag visa det här på bloggen :-)

på bilden ovan signerar jag en enorm förstoring av Eiffeltornet på ett café i Vasastan, som kunden valde att göra en tapet av och sedan sätta plexiglas ovan efter att jag varit där och signerat :-)

Cafét heter Xoko>> och ligger på Rörstrandsgatan i Stockholm, ett fantastiskt härligt kondis väl värt ett besök. Visst blev det coolt med en sådan tapetvägg :-)

(storlek på bilderna 30x40cm)

Här har jag förstorat bilderna i 50x70 och ramat in dem i 60x80 ramar med passerpartout.

Här är en till enorm förstoring (160x240cm) från TV-studion, och den är upptryckt på ett textiltyg och kan flyttas runt. Denna finns kvar och är till salu om någon är intresserad, pris 2500kr, frakt tillkommer. Finns även i motivet Metropolitain>> i denna storlek, pris 3000kr eftersom just den är helt oanvänd.

(storlek på bilderna 30x40cmhär tror jag att familjen valt att köpa 40x50 ramar och lagt till passerpartout. Carrousel-motiv från Paris, sött i ett barnrum :-)


 Af Chapman fotografier i ett pojkrum i Finland, från bloggen Lyckobo>>
(storlek på bilderna 30x40cm)


 Eller som här från en liten restaurang i Stockholm, franska bilder passar bra på krogen :-) Snyggt med flera tätt på en rad. Ps, dom verkade verkligen säkra på saken och tog det enklaste sättet att få tavlorna exakt rakt, de skruvade helt enkelt en skruv rakt igenom tavelramen ;-) om du tittar riktigt noga i överkanten på ramen kan du se skruven, det kan man ju dölja med lite svart färg.

 Har du köpt fotografier, vill du också dela med dig? Maila mig din bild till: info@mmphotoart.se

På denna bild, Eiffeltornet i canvas, storlek 70x100cm. Graffitiväggen 50x70cm inramat i en vit 60x80 ram och slutligen "Forever Alone" är i måttet 30x40cm. Alla fotografier säljs utan ram, men här får ni lite inspiration.


Uppdateringar med nya fotografier i webbutiken pågår...klart till helgen!
Obs, bilder i större format: 40x50 eller 50x70cm gör jag en maxupplaga på 50st per motiv och då får man den numrerad på baksidan.
En annan sak som kan vara bra att veta är att alla mina svart/vita fotografier går även att beställa i färg och tvärtom, det beror ju på vad man föredrar ;-) Hör av dig om du har speciella önskemål, så svarar jag så fort jag kan.
tips, jag köper mina ramar på Gallerix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar