söndag 15 juli 2012

stilla Paris..

Små gator och gränder i stillhet.


 Fick en fråga om vissa av mina nya bilder kommer att kunna köpas som mina tidigare, såklart och naturligtvis! Alla går att beställa, kommer att lägga upp några exempel snart (nästa vecka) på Par Courrier´s webbutik. Hittar du inte just den bild du hade i åtanke är det bara att maila mig på: info@parcourrier.se eller info@mmphotoart.se 


 Jag kan givetvis redigera om färgbilder till svartvitt om man föredrar det, du kan välja i stort sätt vilken bild och storlek som helst, ingenting är omöjligt, men priser varierar förstås på specialönskemål och storlek.Det är bara att kontakta mig för mer info :-)





 
Är det någon av er som sett filmen Midnight in Paris av Woody Allen (2011) här är trappan och platsen som har en stor betydelse i filmen :-)

Nä nu får det vara färdigbloggat för idag, ses i morgon vänner! :-) 
Titta gärna in på min facebooksida>>
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar