torsdag 12 juli 2012

hemmakväll..

Här sitter jag och Malin och har en myskväll hemma vid varsin dator i ett regnigt Paris.
 Ja vad ska man säga om vädret i Europa, ostadigt? minst sagt.. Kan berätta att det är mulet, regnigt och småkallt även i Paris förutom några sköna solglimtar ibland. Men förutom just regnet tycker jag att det är ganska skönt att slippa strålande sol och 35+ i just Paris av många anledningar.  Jag är ju inte bara här i semester utan även i fotojobb, och då passar det mulna vädret mig väldigt bra :-)

Så efter en fantastisk underbar Balettafton på Opera Garnier igår kväll (som jag kommer att visa och berätta om snart) så känns det jätteskönt att bara hänga hemma vid datorn i ett regnigt Paris i kväll och redigera bilder efter en heldag på stan med kameran idag. Så häng kvar, för jag har mycket att visa framöver. 

Fick ett önskemål om mer mat, restauranger & vinbilder, självklart kommer det framöver :-) äta och dricka måste man ju alltid göra, men efter min budget förstås, vill ni se bilder från väldigt många eller toprestaurangerna måste jag skaffa mig en sponsor ;-)

Har du också något önskemål ombilder, hojta till!

1 kommentar:

  1. =) Tack! Åh, jag hänger kvar! Det här artar sig bra! Glömde säga gärna svartvitt också, Kram!

    SvaraRadera