måndag 5 mars 2012

small details..


Jag vet att en del kan tycka att det är svårt att välja inredning och ibland är det svårt att få till helheten eller den där lilla extra detaljen. Och man behöver ju inte ha ett fransk inspirerande hem för att hitta den där lilla detaljen hos Par Courrier. För i butiken finns faktiskt nästan något för alla. Det gäller mer att hitta just den där lilla saken som gör det där lilla extra :-)
På denna bild ser ni några vackra galgar som ni hittar här>>
Balettskorna är inte till salu, men jag kan berätta att de har virvlat runt på Opera Garnier i Paris, en liten hälsning från Malin :-)

Små vackra fjärilar som jag har hemma i butiken ibland, just nu är de slut men kan tas hem igen! Passar fint i badrummet, på hallbordet eller sovrumsbordet.

Ja ni som följt denna blogg vet ju att jag älskar klockor och just denna är en av mina favoriter. Finns här>>

Vackra glasburkar till köket från 149kr hittar ni här>>


Små söta dörrknoppar i porslin med olika bokstäver, finns dock inte i hela alfabetet utan endast: A, B,C och Z. 
79kr/st.


Detta och mer, ni vet var :-)
www.parcourrier.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar