tisdag 6 mars 2012

bland lådor & blad..

Idag på morgonen var jag och Johanna iväg för att inhandla lite rekvisita till TV4 projektet som börjar närma sig..
 Så mycket fina Olivträd, och ett fick följa med hem till butiken :-)
 Jag vet att ni är väldigt måååånga som har frågat om äppellådorna jag har i butiken, om jag säljer dessa. Jag har inte gjort det tidigare men kommer att göra det i vår! Däremot endast för avhämtning i Stockholmsbutiken och förbeställning samt betalning i förhand.Kom in i butiken och beställ senast måndag den 26 mars så har jag dem leveransklara en vecka senare. Pris 375kr/st. Utseende varierar, dom är ej nytillverkade!

Underbara Hortensior..



Johanna som är utbildad florist i grunden trivdes som fisken i vattnet här :-)
Dessa vackra Hortensior ska jag nu försöka hinna snabbtorka på 2 veckor.. för att få dem att se ut så här>> tyvärr kommer jag inte hinna att få fram den vackra färgen jag egentligen vill ha på dem, så vi får se hur de blir..
 Japp, det blev lite trångt i bilen och anledningen för att jag inte brukar sälja just äppellådor. Men jag gör en specialleverans för de som förbeställer i butiken!

Soliga hälsningar från Stockholm!



2 kommentarer:

  1. Underbara bilder!
    Blommorna är så vackra och kommer fortsätta vara det när dom torkat också :) Spännande att se vad det är för projekt :)
    Ha en fin dag i soliga Stockholm.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Suck! Vilket drömjobb!!!

    SvaraRadera