torsdag 9 september 2010

delayed...at arlanda

Då var man på väg till Milano, fast vårt plan är tyvärr försenat 1,5 timmar, så nu sitter jag och Anna och väntar ut tiden med varsitt glas bubbel :-)
Men nu kanske någon undrar vem som tar hand om butiken om jag är i Milano? Ja, idag var jag faktiskt tvungen att stänga butiken, men i morgon fredag och på lördag är det öppet som vanligt :-)
Jag har fantastiska vänner som ställer upp när det behövs! Så om någon har vägarna förbi butiken och Karlbergsvägen 36, så är det Jessica ni kommer att träffa i butiken.

Lovar att uppdatera från Milano
under helgen! Må så gott allesammans, det ska jag försöka göra med både jobb och lite skoj :-)

/Magdalena

4 kommentarer:

  1. Önskar trevlig "bubbland" resa - med många nya intryck.
    //Christopher

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar resa, det är du VÄRD Magdalena!

    Varmaste kramen
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Hittade nyligen din blogg och din webbutik och är mkt nöjd över detta! Älskar de ordentliga och fina sakerna du har till barnrummet, luftballongerna du har är bedårande. Hoppas du får in mer fint i samma stil till barnkammaren i framtiden?

    Trevlig resa!

    SvaraRadera