lördag 1 maj 2010

en dagens..

Hej alla fina! Hoppas ni haft en mysig Valborg :-)
Kom på att jag inte visat klockväggen, så här kommer den.

En ny skrivbordslampa har kommit in till butiken, pris 1499:- Den ligger inte ute i e-butiken än, men det går bra att maila mig vid intresse!

Även en väldigt vacker spegel har kommit, lite vintage i grå ton. (pris 799:-) I de höga glasvaserna har jag lagt torkad trädgårdsHortensia från förra sommaren och de har även behållit färgen som de såg ut när jag började torka dem.

För att torka Hortensia ska ni klippa av dem med lite skaft kvar och ställa dem i en vas. De skall alltså torka stående och inte hängandes upp och ner.



I helgens bilaga från Aftonbladet ( Härligt Hemma) finns många fina köptips från Par Courrier! se sidor 44-48. Tyvärr har vissa saker redan tagit slut innan bilagan kom ut, men en del finns kvar!

Vackra dekorativa jordglobar i 3 olika storlekar finns i butiken och kommer snart läggas ut i e-butiken. Pris från 119:-
Önskar alla en fin helg!


foto: Magdalena Ahlberg

2 kommentarer:

  1. Her var det mange klokker du viser som jeg likte veeeldig godt Magdalena. Jeg likte særdeles godt den klokken på bilde nr. 6. Hva koster den ?
    Deesuten har jeg vært på jakt etter en ordentlig fin globus, som du viser her. Jeg vil ha en til barna, men det skal da være vakker også..slik som en av disse.
    Jeg skal også følge med på nettbutikken din...det har jeg gjort i lange tider uansett...hehe.

    Ha en fin 1.mai helg.
    God klem fra Line

    SvaraRadera
  2. Så mycket snyggt ni har!=) Jag blir så sugen på det mesta av sakerna!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera