måndag 25 januari 2010

par courrier paris





Jag är i Paris för att handla in varor till butiken och jag beställer för hela året. Fötterna värker och huvudet är smockfullt med inspiration och intryck. Jag har hittat så otroligt mycket fina saker till alla kategorier i butiken! Unikt, vintage, franskt, marint, industri, lampor och mycket mer. Nyheterna kommer i omgångar under vår, sommar och höst. En hel del saker jag aldrig sett i Sverige tidigare och mycket nytt på mässan i år. Jätteroligt! I dag är det sista dan på mässan och jag ska försöka hinna med det sista..
:-)

stor väggklocka i industri-look. 149cm lång.

3 kommentarer:

  1. Åååååhhhhhhhhh, vill ha typ allt som du visar på bilderna. Önskar jag var i dina skor just nu, vilken lycka att gå omkring och klämma på alla prylar och beställa.

    Du MÅSTE visa lite bilder på det du valt att ta in så vi får dregla lite mer när du kommer hem. Och längta tills det dyker upp i butiken:o)

    Ha en bra resa hem!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Mycket fint! Tärningen ser häftig ut tycker jag!
    Ska bli spännande att se vad du får in i butiken!
    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera
  3. Hej Magdalena!

    Du verkar ha hektiska dagar men med mycket spännande och trevlig på programmet, inte minst restaurangbesöken. Tack för att Du tipsar och delar med Dig!

    Morgonhälsning från Karin som blev väldigt förtjust i tärningarna i detta inlägg. Jättesnygga.

    SvaraRadera