torsdag 29 oktober 2009

Barnkammaren

Jag har av en ren tillfällighet (felskickat) fått in några Canvastavlor passande för Barnkammaren, (klicka på bilden för att komma direkt dit) Dessa är inte tänkt att vara i ordinarie sortiment, så nu är det först till kvarn! :-) ord. pris skulle vara 660kr men just för dessa är det 549kr/st.

Jag har även fått information från denna leverantör att de populära balllongkrokarna kommer att utgå (!) så jag beställer nu hem de sista de har, åter igen- först till kvarn, mycket begränsat antal kommer in. Så vitt jag känner till finns det bara en enda leverantör av dessa. Så det är jättetråkigt tycker jag :(Men här kommer en Nyhet i allafall! tuff emaljskylt att hänga på dörren till barnrummet :-)

Jag kommer i dagarna att lägga in den sista beställningen för året innan Jul från en av dessa leverantörer, så om du funderat på att köpa en sagolikt vacker luftballong i julklapp till någon speciell ögonsten i familjen, så är det i sista minuten att beställa en ballong nu för att garanteras leverans innan Jul!

Glada hälsningar,
Magdalena :-)

Till Barnkammaren>>

1 kommentar:

  1. Hej GOA du!

    Ja, det var verkligen otroligt inspirerande plats att få fota och styla på...men som sagt jag hade behövt mera tid att planera lite då det kommer upp nya ideer hela tiden...men det får bli en annan gång.

    Hoppas allt är bra med dig...allt är såååå fint här...duktiga du!

    Nej, dags att byta om, nu ska jag och min äldsta dotter till idolstudion!

    Ha en fin helg!

    KRAAAAM
    Hanna

    SvaraRadera