lördag 12 september 2009

stiligt boende för de små

Vackra fågelhus för de små i höst& vinter, visst är de fina!
Inget som är på väg in just nu men senare kanske ;)
översta bilden är lånad från TrendkompagnietFrån en leverantör i Belgien som jag ännu inte handlat in i från men som jag har kontakt med och ofta är inne och sneglar hos kommer dessa fantastiska fågelburar i alla möjliga former och storlekar :-)
Nu är det egentligen inte fågelburar som jag är ute efter men visst är det lite kul att hitta annorlunda saker ibland och leverantören har förstås mer än fågelburar ;-)




Den nedersta fågelburen mäter ca 130cm (!) i höjd.

Ha en fin lördag allesammans!
//M

2 kommentarer:

  1. Å, vilka fina och söta fågelhus!! Jag önskar att jag hade trädgård! :)

    Ha en mysig helg! Kram/Nicky:)

    SvaraRadera