onsdag 9 september 2009

09.09.09

bildmontage: magdalena
Magiskt datum idag :) 09.09.09
Så jag passade på att skicka ut höstens Nyhetsmail nu på morgonen. Om du inte prenumererar på det kan du läsa det genom att klicka på bilden ovan. Fast ni som följer med i denna blogg är nog rätt uppdaterade ändå ;)

Nu när det mesta är uppdaterat i butiken med alla nya varor ska jag försöka hinna med att fotografera nya miljöbilder! Inväntar dock en hel del varor innan jag kan ta alla de bilder jag är ute efter.
Men prio nu är att förbereda inför
Hem & Villa på Älvsjömässan den 1-4 oktober. Jag har aldrig ställt ut förut, och jag har inte heller de utställningsresurser som jag skulle önska i form av tjusiga kulissväggar. Men jag ska verkligen göra mitt allra bästa med det jag har och det man får tillgång till :-)
Temat blir New England med anledning av att jag ställer ut i ett samarbete med tidningen Skärgårdsliv.

Passar även på att hälsa eventuella nya läsare varmt välkomna till bloggen :)
Här i Stockholm skiner solen med klarblå himmel, önskar alla en riktigt härlig dag!
//Magdalena

2 kommentarer:

  1. Snyggt collage! Ska kolla in i butiken också...Kul att trilla över en sån fin blogg.

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå fint på mässan, det är ju inte kulissväggarna som ska frontas utan dina underbart härliga produkter och de kommer att gillas det är jag säker på!
    Kram Anna

    SvaraRadera