måndag 20 juli 2009

Ååååååh!

Heeej...Jag har hittat ett HUS på nätet, Jag tror jag *dånar*...

och det är inte bara ett hus, utan två och stall (!)

inte en syn man är van att se i Sverige..
hallå, så här vill jag bo!

ja tack, vill ha!

Köket är utrustat med spis från Lacanche, fläkt från Kaptensgården, modell château, två diskmaskiner från Gaggenau, kyl från Subzero.
*oj oj oj*
jisses, vilka ytor! Man kan ju åka rollerblades i köket! ;)

Jag lovar att laga frukost , lunch och middag varje dag!
(med rollerblades)

Den otroliga öppna spisen är nedplockat sten för sten i original från Belgien och sedan fraktat till Sverige och uppmonterad igen *flämt*



Jag vet inte om det fortfarande är till salu men 18.000.000 sek (!) var utgånsbudet. Bara inredningen i detta hus är otroligt påkostat och mycket av det väldigt internationellt. Belgiskt, Franskt och Italiensk, precis i min smak!

"Villa Stenhuset kan användas både för verksamhet, galleri, inredningsbutik, litet exklusivt hotell eller liknade alt. som prestigefyllt boende. ."

-Japp, det funkar för mig! :-D



Vi hörs, jag måste springa till kiosken och köpa alla lotter dom har!!
*haha* drömma kan man ju alltid ;)

Villa stenhuset heter det och ligger i Varberg och byggdes 2006!
*alla bilder är lånade ifrån Mäklarhusets hemsida *

MÄKLARHUSET

Fantastiskt!!
.. nu ska jag drömma vidare..

13 kommentarer:

  1. Jag hjälper till att laga maten.. bara jag får se huset IRL...

    Ha det gott, kram Marie

    SvaraRadera
  2. Ja man kan ju alltid hoppas på en vinst:) haha...18 mille..:P

    SvaraRadera
  3. Dregel......se till att vinna några millar extra så du har råd med städpersonal också;o)

    Kramis
    Mia

    SvaraRadera
  4. Wow..
    Utrolig vakkert hus :)
    jeg flytter gjerne til Sverige hvis jeg får dette hehe..

    Klem,Kari

    SvaraRadera
  5. Om du vill kan jag hjälpa till att fixa maten. Vilket kök det är ju så benen blir darriga.
    Så ser jag framför mig inredningsbutiken Par Courrie inhyst någonstans samt en hundkennel.
    Ja drömma kan man ju.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Du har så många som vill hjälpa till att fixa maten läser jag så jag kan gärna komma och smaka på den ;) skaffar du djur till stallet kan jag hjälpa till att sköta dem!!! Där kunde du ha din butik och öppna ett hotell jag kommer garanterat att hyra ett rum!! Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  7. OOOMMM du flytar dit, så kommer jag och hälsar på!!!

    SvaraRadera
  8. Nydelig hus... kjøper lotter jeg også :O)

    SvaraRadera
  9. Oh. My. God!!!
    Jag skulle också vilja. Får bli att lägga undan av lönen då för att få råd med handpenningen;)

    En dröm är det i alla fall:D
    Susanne

    SvaraRadera
  10. Roligt med hus som verkligen inspirerar. Du är duktig på att plocka fram sådant som ger något tillbaka. ;)

    SvaraRadera
  11. It's aԝesome to pay a quick visit this wеbsite and reading the views of all friends about
    thіs paгagraph, while I am alsо keen of getting knowledge.


    Feel free to vіsit my blog ... fifa coins online discount code

    SvaraRadera