onsdag 13 maj 2009

kommande nyheter till butiken


Jag har ju förstås ingen aning om vilka av er alla glada bloggläsare som även läser och prenumererar på
Par Courrier´s Nyhetsmail.. ?
men dom av Er (ca 2.437 ! prenumeranter) som redan gör det kunde läsa om dessa
kudd nyheter till sommaren!

helt fantastiska kuddfodral designade och tillverkade direkt ifrån Bordeaux i Frankrike.



Den första beställningen från Frankrike är gjord och alla kuddfodral är numrerade, missa inte att beställa till denna första sändning! det tar ca 4-5 veckor för mig att få hem dessa mellan varje beställning jag gör med anledning av att de sys upp efter order är lagd..beställer du nu garanteras leverans i juni/juli.
**första sändning till butiken väntas in i juni!**
(och kan levereras till kund först då)

mer information om dessa kuddar hittar ni i butiken under denna länk

Made in France

***hinner det ta slut, så kontakta mig på mailen så ordnar vi till det!***

*Prenumerera på Nyhetsmailet från PAR COURRIER*
registrera dig här!

2 kommentarer:

  1. De är stiliga. Hade jag inte haft en mer romantisk inredning i mitt sovrum hade jag norpat dem direkt.

    SvaraRadera
  2. Schiit snygga kuddar, sånna vill jag ha..när vi har köpt ny soffa och renoverat köket klart :-))
    Hur går det med tallrikarna ?

    SvaraRadera