lördag 3 januari 2009

Inspiration från Kontinenten

Mässbilder från GUADARTE
Det börjar bli säsong för alla inredningsmässor igen och den främsta inspirationen får jag ifrån just de stora internationella mässorna, rent praktiskt har jag dock en "liiiten" bit kvar för att få min egen butik till att se ut som dessa exempel.. :)

Jag hoppas att de svenska mässorna och utställarna någon dag kan bli lika intressanta som de utländska mässorna..


Mässbilder från GUADARTE
Bilderna har jag lånat från en utställare som är en favorit under mäss-besöken, och jag kommer att visa fler bilder ifrån dom.
Dessa bilder får mig att tänka på blåbär med mjölk och lavendelfält :)


Mässbilder från GUADARTE
Väldigt fina färgkombinationer, ja, vad än denna tillverkare hittar på, så blir det alltid vackert!

Mässbilder från GUADARTE
Krävs sina finansiella resurser för detta så det är väl bara att drömma vidare så länge :) men inspiration är alltid gratis!


Mässbilder från GUADARTE
Åter igen, trevlig helg :)

/M

7 kommentarer:

  1. Oooohlala! Jag som älskar lila och gräddvitt!
    Fint att du delar med dig av inspirationsbilderna!
    Ha en skön helg, A-C

    SvaraRadera
  2. Underbara inspirations bilder! Måstevara otroligt roligt att besöka mässorna!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  3. WOW...
    Dette var virkelig lekkert !!
    Fantastisk flotte bilder.
    Her må jeg inn å se mer ;)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem,Kari

    SvaraRadera
  4. Det var bare utrolig vakkert! Takk for all den inspirasjon du gir. Må være flott å kunne dra på ulike messer? Klem fra Kari :-)

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder!
    Man skulle leva sm en prinsessa om man hade denna inredning hemma...:)
    Sabina

    SvaraRadera
  6. Vad fina bilder, så snyggt. Kikar in på din mysig blogg, här fanns det massor av insiration. Önska rdig en god fortsättning på det nya året och jag kommer gärna igen och hälsar på.

    SvaraRadera
  7. Wow... vilka vackra bilder! Jag håller med om att det påminner om blåbär med mjölk, mums! :-)

    Jag läste i ett av dina tidigare inlägg att du ska ta in mer av Artwoods sortiment i butiken. Av en händelse såg jag en av deras annonser igår och där visade de en kudde i fuskpäls som antagligen är lika som de plädar du säljer. Kommer du att ta in dem i ditt sortiment?

    God fortsättning på det nya året!

    Kram
    Beatrice

    SvaraRadera