tisdag 6 maj 2008

Sommarkänslor och Hängmattor

Förra sommaren drömde jag om en hängmatta, sagt och tänkt så införskaffade jag mig en. Problemet var bara att jag i efterhand inte hade dom perfekta träden att hänga upp den i mellan, så det blir alltid lite extra krångligt när den ska upp.

Men om man bara ska hänga upp den för att ta miljöbilder, går ju nästan vilka träd som helst :) Så här ser ni tre olika stilar i hängmattan, min favorit blev nog den första...Nya quiltade överkast och tillhörande kuddar har kommit till butiken, lägger in dom snart.

Ha en riktigt bra vecka, själv är man (*ta i trä*) kry igen, så nu är det tillbaka till jobbet som gäller!

/Magdalena

7 kommentarer:

  1. Underbart härliga & somriga bilder!!!

    Kram, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  2. Där vill jag ligga och läsa! Ser underbart mysigt ut.

    Må gott! //Jill.

    SvaraRadera
  3. Vi köpte en hängmatta som vi skulle mysa i för några år sedan, den ligger fortfarande i sin plastförpackning i förrådet.... eftersom vi upptäckte att det är skugga jämt på vår lilla markplätt på baksidan av huset.

    SvaraRadera
  4. Samma kommentar som vanligt !!!!
    Skulle inte kunna välja om du så tvingade mig. SÅ SNYGGA HÄNGMATTOR.
    Kram på dig /Bitte

    SvaraRadera
  5. Somriga och härliga bilder, så härligt att lägga sig där (i den översta eller 2:an) och bara ligga på rygg och se när molnen sveper fram över himlen som kanske syns mellan ett grönt grenverk...

    Jo, jag tackar Marie i Skarpnäck

    Skönt att du "ta i trä" är kry igen!

    SvaraRadera
  6. Läckra bilder allihop men håller med dig, hade nog också valt den första faktiskt. kram!

    SvaraRadera
  7. Sååå snygga bilder!!! ha det gott, kram!

    SvaraRadera