onsdag 14 maj 2008

Mitt i veckan

..Kuddar och lyktor, det gillar jag! Jag passar på att "njuta" av produkterna i
PAR COURRIER butiken
den korta stund när jag fotar bilder till e-butiken :) Sen packas det ner i sina lådor igen i väntan på sin ägare. Kanske därför jag tar onödigt mycket bilder, vänder och vrider, byter och har mig, precis som man möblerar om i en fysisk butik. Vissa produkter tas det in extra av just för foto-ändamål, men sen sitter jag fast framför datorn i många timmar, sent på nätterna och våndas. Bild 11853 eller 25874, hmm...


Ha en kanondag!
/Magdalena


2 kommentarer:

  1. Ja det är säkert en massa jobb med en webbutik!
    Kan tänka mig att det är viktigt att profilera sig med egna varor också som du gjort. Det finns ju så många webbutiker nu.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Ååå vilket härligt jobb du har! Jag skulle inte kunna sova på nätterna, tankarna och idéerna skulle mala på för mycket *hihi*

    SvaraRadera