fredag 30 maj 2008

Tid att njuta

...Ibland händer det! Att man faktiskt tar sig tid att njuta lite.
Denna kväll var vi förbi Långbro Värdshus i Älvsjö, endast för en dessert. Det blev en dubbel espresso, creme caramel(min favorit) och ett glas rosé att toppa med! Kan klart rekommenderas en sommarkväll:)

Först att hitta min annons i tidningen 25 Underbara Hem var Lina med bloggen
C ´est la vie! Maila mig din adress så kommer en liten present på posten!
Ser ni, Nelson fick vara med! :)

Trevlig Helg!
/M

5 kommentarer:

  1. Den desserten ser verkligen mumsig ut :) Nu har jag varit inne på din nätbutik och kollat lite den är jättefin! :)
    Ha en skön helg
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Men vilken fin annons !!!
    Vad kul det måste vara !!
    Tyvärr har jag inte hunnit köpa tidningen p g a äldsta sonens flytt från Halmstad. Hann inte ens gå något varv där . Mn tidningen ska jag i alla fall köpa .
    Ps snyggaste fotomodellen är ju med också ds
    Ha en skön helg Magdalena .
    Kram Bitte

    SvaraRadera
  3. Åh vad det såg gott ut Magdalena! Vi har inte långt dit, bodde nära förut men var aldrig där. En kväll ska jag nog locka med mig min man och avnjuta nåt gott!

    Ha en skön vecka!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Åh vad det såg gott ut Magdalena! Vi har inte långt dit, bodde nära förut men var aldrig där. En kväll ska jag nog locka med mig min man och avnjuta nåt gott!

    Ha en skön vecka!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  5. Vilken kanonfin annons, den lockade nog många skulle jag tro! kram!

    SvaraRadera