söndag 27 januari 2008

Mera Maison

Här kommer mera bilder ifrån mässan i Paris ...

Jag har nog aldrig sett så mycket fint...

Men en liten del av allt fint jag sett kommer till e-butiken
PAR COURRIER
som öppnar i mitten på mars

I e-butiken kommer du att finna allt från lantligt till New England...

Denna mässa har varit som all världens inredningstidningar/böcker på samma plats i fysisk form

en hel del udda och roliga saker har setts

Franskt lantligt och vitt var stort - såklart...vi svenskar är icke ensamma om det fenomenet...
Nä nu vet jag någon som ska ta hand om sin trötta kropp...hepp hepp- Godnatt!

Tack för att ni tittar in på min blogg, det gör verkligen min dag!
Skriv gärna en hälsning
Kram på er!
Magdalena

9 kommentarer:

  1. Tjuuusigt!

    Och för en gångs skull kommer jag in i din blogg från bloggkoll. Den är bara blank annars med enbart ramarna som visas. Konstigt!

    Bea

    SvaraRadera
  2. Gud vad fint! Kanske tur att man inte är där. Det hade ju aldrig gått att komma hem utan allt fint!
    Tack för så underbar inspiration!
    Kramzizar Alexandra

    SvaraRadera
  3. WOW!!!! Nu ser man verkligen fram, emot att din butik ska öppnas! Kramis!

    SvaraRadera
  4. Å, nu får jag mässabstinens. Jag brukar åka till Paris med en kompis som har inredningsaffär, i januari varje år, men i år har vi hoppat över... känns jättetrist just nu. Fast jag får lite ont i fötterna bara av att titta på bilderna..

    SvaraRadera
  5. oh jag ryser...jag skulle må om jag fick gå på en sån mässa! paris, paris det är something det!

    kram lotten

    välkommen och kika på min nystartade blogg!

    SvaraRadera
  6. Du jag längtar faktiskt till nya butiken öppnar!!! Så pass mycket att jag skrev ett eget inlägg om det idag..
    http://myshabbychichouse.blogspot.com/

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  7. Så mye fint!! Gleder meg til nettbutikken åpner!! Du må ha en god natt:)

    SvaraRadera
  8. Jättemysiga bilder..massor av underbar inspiration!!!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  9. Oj vilken lycka att få gå på en sådan mässa.
    Väntar spänt till E-butiken öppnar.
    Tack för visningen.
    må så gott
    Chatarina

    SvaraRadera