torsdag 6 december 2007

Trevlig Helg!

Jag är faktiskt nästan arbetsbefriad i helgen *kors i taket* och ska inta ett julbord på Stadshuskällaren med jobbet.
Ska ni bjuda på coctailmiddag i helgen och redan tröttnat på glögg så kan ni kanske våga er på en Dry Martini, bilder med recept hittar du här! Jag har lite hemliga talanger i bakfickan i det ämnet...

Önskar er alla en riktigt trevlig helg

Magdalena


ps Glöm inte att rösta på ditt favorit-butiks-tips, dessutom står en julklapp på
spel för de som lämnar en motivering bland kommentarerna :-D
läs mer om tävlingen till höger!

6 kommentarer:

  1. Hej Magdalena!
    Vad trevligt med Stadshuskällaren! Hoppas Ni får en trevlig stund tillsammans och en god middag! Skönt för Dig att vara ledig och kanske hinna pyssla lite också. :)

    Jag jobbar extra hela helgen men har tänkt hinna lite här hemma också. Har gett bort en av våra stora granrisbockar och det blev så tomt att jag känner att jag måste göra en ny. Skulle gärna hinna med ett besök till Ylva (Skarp Kalligrafi)också. En stor pepparkaksdag ligger och väntar i kylen och på söndag ska vi ha en kombinerad Andra Advents- och Anna- bjudning. Sedan är nog både helgen och jag slut! :)

    Önskar Dig en skön fredag och hoppas den bjuder på något trevligt!
    Kram från Karin som är hemma med två väldigt hostiga små vänner.

    SvaraRadera
  2. Ja, du är allt värd en liten frihelg!
    Hoppas du njuter och bara myser massor...OK!
    Själv ska jag nu bekanta mig lite med dina...ännu flera hemliga talanger..:)
    Fullt med kramar till dig...från mig!
    Goa

    SvaraRadera
  3. ha en riktigt trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Önkar dig en riktigt skön helg också!!!! Låter som om du ska ha det toppen! Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag snokar runt här rätt ofta och tycker att du har en jättehärlig och tipsig blogg! Mycket bra info om butiker och annat!

    Ha en jättetrevlig kväll på Stadshuskällaren!

    Lisa

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får ett trevligt julbord :) Här är det inte heller särskilt kul väder *uurk* regn och kolsvart, näää tacka vet jag lite snö ;)
    Ha en skön advent
    Kram karin

    SvaraRadera