måndag 22 oktober 2007

En liten vit Madonna...

...har hittat hem till mig tillsammans med ett orginalvykort postat ifrån Eiffeltornet, Paris 1926!
detta är en liten tjuvglimt ifrån mitt pågående projekt - det lantliga lilla biblioteket...


denna hylla var ett kap! och kostade mig 100kr, köpt på Årstiden. Har nog varit butiksinredning och den var lite åtgången på vissa ställen men inget som inte kunde fixas med lite lim och slip-papper :) Jätteglad för den och den gör så mycket för helheten i rummet.

Det var allt ifrån detta rum för tillfället, mera kommer...


*kram*


14 kommentarer:

  1. Jättesöt madonna och hyllan var ett kanonfynd!! Jättefin :) Vilken tur du har ;)
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Vilka fynd du gör! Hyllan var ju ursnygg! Jag hittar aldrig några fynd ...*snyft*

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken toppenfin hylla du har fyndat! En likadan madonna bor hos mig också.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hyllan är ju helt underbar!! Å vykortet får mitt hjärta att banka lite extra eftersom jag nyss kommit hem från vackra Paris! En sån madonna (tror det är samma iallafall) har jag köpt från Fridas gård precis....Så söt!

    Må gott, kramis!

    SvaraRadera
  5. Japp Madonnan kommer ifrån Fridas Gård :) kul att göra små fynd här och där. Och hyllan stod lutad mot fasaden utanför Årstiden i jakt på ny ägare utan bytesrätt, klart man slog till! :-D (Hade kostat 795.- innan...)Kap som sagt.

    SvaraRadera
  6. Takk for titten i din veldig koselige blogg! Her trivdes jeg, kommer tilbake snart. Jeg har også nylig kjøpt en hvit madonna, den er fra et loppemarked. Du kan se den på bloggen min: http://huldals.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Spänningen växer!!!
    Fina saker finns det allt i ditt bibliotek...och inte är jag förvånad..:)
    "Kap" hyllan är supersnygg!
    Ha en måväl vecka!
    Kram//Goa

    SvaraRadera
  8. Näää vad fint alltså..vill se mer !!Ojj vad fint det blir..du kommer väl bara att vara i det rummet sen...
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. FInt :). Å ibland ska man ha tur i butiker oxå :).
    Kram

    SvaraRadera
  10. OJOJ, for noen flotte funn!! Hyllen var kjempevakker, helt min smak :) Heldige deg :))

    SvaraRadera
  11. Kolla in http://spetsochsnor.blogspot.com/2007/04/nu-ntligen-lite-bilder-frn-vrat-nymlade.html
    kram Helena

    SvaraRadera
  12. Mysigt med ett litet bibliotek! Den där hyllan var verkligen ett fynd!!!

    SvaraRadera
  13. Ååå, en sådan hylla skulle jag behöva till vår butik. Vilket fynd!
    kramis från mig.

    SvaraRadera
  14. Vilken underbar hylla, så snygg och billig! kram

    SvaraRadera